Nasza partnerska kancelaria
prawna w Hiszpanii
Kancelaria prawno-doradcza z siedzibą w Torrevieja, która posiada wieloletnie doświadczenie. Specjalizuje się w obsłudze klientów zagranicznych, którzy chcą zakupić nieruchomość w Hiszpanii. W obsłudze klienta dążą do tego, aby zawsze udzielać najlepszych porad prawnych i podatkowych w zakresie sprzedaży i zakupów, darowizn oraz spadków. Na bieżąco informując klientów podczas całego procesu zakupu lub sprzedaży, zapewniając obsługę po sprzedażową i ogólne doradztwo.
Obsługa odbywa się w różnych językach (angielski, francuski, holenderski, polski, niemiecki, włoski i szwedzki).
Oto zestawienie oferowanych przez kancelarię Abogados Consulting usług, które z pewnością będą Państwu bardzo pomocne przy kontraktowaniu usług w zakresie kupna i sprzedaży nieruchomości oraz nadania tytułu własności.
Po pierwsze
Kancelaria weryfikuje umowę kupna w celu zabezpieczenia zakupu wybranej przez klienta nieruchomości.
Po drugie
Opłaty i obciążenia: Sprawdza w różnych organach, takich jak Rejestr Gruntów, żądając zaktualizowanej Nota Simple, a także odpowiedniego Urzędu Miasta, aby upewnić się, że nie ma żadnych naruszeń, a także wszelkich możliwych długów, które mogą istnieć w przedsiębiorstwach wodociągowych i elektroenergetycznych, wspólnocie właścicieli i podatku SUMA (IBI).
Po trzecie
Całkowite koszty zakupu nieruchomości: kancelaria przygotowuję operat szacunkowy środków z przybliżoną kalkulacją opłat prawnych, aby nakreślić całkowitą sumę związaną z zakupem i sprzedażą.
Po czwarte
Wniosek o numer NIE: numer identyfikacji podatkowej jest obowiązkowy dla właścicieli zagranicznych.
Po piąte
Formalizacja aktu u notariusza: Przedstawiciel kancelarii zawsze towarzyszy klientom w kancelarii notarialnej w celu sformalizowania odpowiedniego aktu, sprawdzając, czy wszystko jest w porządku, także w towarzystwie tłumacza tłumaczem, który mówi w języku klienta.
Finalizacja zakupu
Po zakończeniu procesu sprzedaży i zakupu przed notariuszem kancelaria zajmuje się zobowiązaniami prawnymi i podatkowymi klienta jako właściciela w Hiszpanii, tj.: • Rejestracją tytułu własności w księdze wieczystej. • Rozliczeniem podatku: naliczamy podatki związane z zakupem i deklarujemy je w Urzędzie Skarbowym. • Zmianą właściciela do kontraktów dostawców na wodę i energię elektryczną, wspólnoty mieszkańców i SUMA (podatku
Pozostały zakres usług:
- aplikacja o numer NIE
- zarządzanie hipoteką
- sporządzanie pełnomocnictw i tłumaczenie w Kancelarii Notarialnej
- przygotowanie Testamentu w języku hiszpańskim i tłumaczenie na Twój język
- reprezentacja podatkowa rezydentów i nierezydentów: obliczenia roczne i rachunek zysków i strat
- procedura własności nowej konstrukcji
- procedura dziedziczenia
- procedura zakładania spółek
- wniosek o zwrot podatku, mod. 210 (3% potrącenia u źródła dla nierezydenci)
- zarządzanie zezwoleniem na pobyt: obejmuje niezbędną dokumentację, identyfikację na posterunku policji i wniosek o wydanie karty ubezpieczenia społecznego (SIP) (jeśli dotyczy)
- licencja turystyczna,
- ubezpieczenia: ubezpieczenia domu i systemy zabezpieczeń, Ubezpieczenia na życie i hipotekę,
- osobiste ubezpieczenie medyczne i ubezpieczenie zwierząt
- tłumaczenia przysięgłe i ustne
- procedury formalności związanych z pojazdami (Departament Ruchu)
- prawo cywilne
- prawo komercyjne
- prawo karne.
Opłaty:
OPŁATY ZA ZAKUP NIERUCHOMOŚCI
1 400,00€ (bez VAT)
OPŁATY ZA SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI
1 200,00€ (bez VAT)
- Rewizja prywatnej umowy kupna
- Sprawdzenie:
– Hipotek
– Administracji nieruchomościami (wspólnota właścicieli)
– Podatku od nieruchomości (IBI)
– Certyfikat własności i obciążeń - Zapewnienie środków na zakup lub sprzedaż nieruchomości
- Zgłoszenie do księgi wieczystej
- Składanie i rozliczanie podatków od zakupu / sprzedaży
- Pełnomocnictwo
- Spotkanie u notariusza
- Rozliczenie podatkó
- Rejestracja nieruchomości w księdze wieczystej
- Zmiana nazwy dla umów dostawców:
– Elektryczność
– Woda
– Gaz
– Wspólnota właścicieli - Podatek od nieruchomości (IBI / SUMA)